Zgltsyvs Doktor haftalardır ters durduğu İçin bu çarşamba sezaryen alalım dedi beklemek fayda eder mi?
Laylaycizi_96 Zgltsyvs ilk dogum mu ilk dogumsa riske atmıyorlar ama 40+2 de bile bebegi dönen var doktorun riske atmıyorsa bi sor bakalım bebek iri ise falan oyüzden almak istiyor olabilir