Dün akşam 9 dan beri kanamam var doktora gittim yatış yapıldı 1 serum takıldı feci sancı yaptı küçük kırmızı parçalar geldi hala kanamam devam ediyor evindeyim şuan ama kese varmış sadece bebek yokmuş doktor keseyi düşürmen lazım dedi kürtajla alınmıyor mu ki ilk defa başıma geliyor çok üzgünüm 2 aylıktı kalbini duymuştum psikolojikmen hıc iyi değilim sürekli kanamam var regl kanaması gibi ne zaman durur acaba 😔