Beyzalicyr Kızlar diş ağrısından ölücem artık diş doktoru antibiyotik yazdı kullanıyorum apse yapmış dişim ondan sonra çekeriz dedi kararsız kaldım ama dayanacak kadarda iyi değil dişim gebeyken diş çektiren var mı ?
MeyraRana Beyzalicyr 24 haftalıktan sonra bişi olmuyor diyorlar ben 25 haftalıkken ön dişim kırıldı çektiler ama uyuşturmadan.
1-trimester Beyzalicyr canim ben cektirdim 29. Haftadamda hemde 20 lik dişimi.. merak etme rahat ol sadece hamileler stres olur diye onermiyorlar..
Erygt123 Beyzalicyr geçmiş olsun canım ilk üç ay ve son üç ayda müdahale edilmiyor ama diğer aylarda yapabilirsin bende çektim dişimi sıkıntı yok
yldzkbra46 Beyzalicyr bende kırık var bazen çok ağrıyor pazartesi doktora gideceğim ama çekimde sıkıntı olmaz bence
Beyzalicyr 1-trimester bende şuan 33 haftaligim dayansam doğumdan sonraki cektircem ama dişte iltihap olunca dayanacak gibi olmuyor
Beyzalicyr Nevin_bahar parolun hiç faydası olmuyor Allah yardımciniz olsun çok zor gerçekten benimde gözüme vuruyor ağrısı 🥺
MeyraRana Beyzalicyr vala mecbur dayandım çünkü diş kopmadı ortadan kırıldı ama sallanıyor aç kalmakmı ii yoksa saniyelik acı çekmekmi diye düşündm dayandım mecbur
Ttugceeli Beyzalicyr bende günlerdir çekiyorum iltihaplanmış dedi doktor antibiyotik yazdı perşembe günü çektirdim. Gel gelelim çekince tekrar iltihaplandı kökü iltihaplanmış ölüyorum ağrıdan 😣😣😣