Açıkçası 2 yakın arkadaşım orda doğum yaptı biri çok memnundu doğumunda Bilge bey denk gelmiş o kadar içten ve Babacanmış ki arkadaşımın doğumu çok güzel ilgili geçmiş. Diğer arkadaşımın da tam tersi çok zor geçmiş 3 gün sancı çekmiş sezeryana hemen almadıkları için bebek kakasını yutmuş bu yüzden sezeryana alınmış yoğun bakımda kalmıştı bebeği ama o arkadaşım doktor yada ebelerlerse ilgili bişey demedi. Normal sağlıklı doğumlar nasip olsun inşallah ama genel olarak Bilge beyden çok memnun gebeler