Arkadaşlar bir kaç gün önce geç doğum başlığı altında yazmıştım korkuyorum diye bugün muayeneye gittim ve su azlığı sebebiyle yatışım yapıldı suni sancı verildi tamamen karşılamaya bağlı nefes egzersizleri sancıyı ayakta karşılama çok önemliymiş bunu anladım size de tavsiye ederim. Tabiki can acıtıyor ama öldüm bittim değil ebeyi dinleyerek ıkınma direktiflerine uyarak oğluşuma kavuştum inşallah bir bekleyiş içinde olan herkese rabbim bekleyişini kolay kılar ve kavuşturur aminnnnn 🤲🤲