Btl-Als Kızlar 3 gündür vajinamda ağrı oluyor normalmi acaba herkes artık bebek kanala iniyor diyo ama bilemedim ilk kızımda hiç ağrı sancı hissetmedim bunda sürekli ağrılarım var 1 2 haftadr
Sehergok Btl-Als normal ben 34. Haftadayim halen daha ağrım var kemikler genişliyormus acilma için doktorum normal dedi. Bacak arasına yastık koyup yan yatıyorum biraz olsun ağrım hafifliyor rahatlıyorum ☺️
Gorkeminannesi Btl-Als ilk gebelikte normal doğum istiyodum tek bi agrim bile olmadı dogurana kadar gezdim yürüdüm ama nasipte sezaryen varmis ikinci gebelik suan 34+2 yaklaşık dört haftadır çatı bölgesi belim falan her türlü agrim var nasil bi şanstır 😅