ekinnefes ben 37+5 teyim o yüzden istiyosan bakıyım dedi bak dedm bende😄 sonra dedm zaman olarak sizce ne zaman gelir oda dediki bilmiyorum tahminlerim genelde tutmuyo😄 sen kasılmaların sıklaşınca dakika tut ona göre gel dedi onun dışında gelmene gerek yok hastaneye dedi