Kkkrks Kızlar 31. Haftadayız bugün gebe izlemde hemşire hanım kasılma veya karın sertleşmelerin var mı dedi Yani kasık ağırlarım var ama kasılma nasıl oluyor bunu tam olarak bilmiyorum ilk hamileliğim yardımcı olur musunuz ?
SevimlimX Taricat bende iki gündür fazlalaştı bu kasılma 36. Haftadayim bu kasılmalar normalmi yoksa bir sorunmu
Deletedmom987 Karnın belli bir bölgesinde yumruk gibi sertleşme oluyor orası hafif agriyor, elinle masaj yapınca geri düzeliyor 33.haftamdan beri var bende
Htc_snn SevimlimX bende de var hem kasılma hem sertleşme doğuma hazırlıyor kendini birde bnm nst de sancı çıktı
Taricat SevimlimX kasilmanin aralığı çok önemli . 5 dk da bir düzenli sanciniz varsa doğum sancısı oluyor . Dinlenmeyle geçmezse doktora gitmeniz gerekiyor
SevimlimX Htc_snn siz kaçıncı haftadasiniz Perşembe günü ilk nst ye giricem kasılmalar akşamları oluyor gündüz pek yok nst de gündüz çekileceği için sancı olsada cikarmi
elifuslu1002 Deletedmom987 ay yok çok sık yok bugün kontrolüm vardı zaten hersey yolundaymış çok şükür