Sedanurhakki ya ben de bu düşünceyi anlamıyorum . Doktorunuz önermiş bunları kullan demiş uygun görmüş , siz onu dinlemek ve sağlıklı gebelik için tedavinize başlamanız gerekirken burada hiçbir tıp bilgisi olmayan insanlardan akıl istiyorsunuz . Doktorun lafindan daha mı önemli buradakilerin fikri ? Allah aşkına şu düşünce yapısından çıkın yoksa daha çok zarar verirsiniz kendinize. Doktorlar uygun olan ilaçları önermek için varlar tedavi etmek için varlar . Demek ki pihtilasmadan dolayı düşük yaptığınizdan şüphelendi ki doktorunuz bu yüzden aynı talihsizliği yaşamamanız için size kan sulandirici vermiş . Bende kullanıyorum ve buradaki çoğu anne kullanıyor . Doktor kullan dediyse kullanılır .