gulay2512 bende 36 haftalık hamileyken tüm vücudum kaşınıyordu kaşıdıkca kanıyordu her yerim devamlı soğuk suyla duş alıyordum Bi tek o rahatlatıyordu tüm tahlillerim yapıldı herseyim temiz çıktı doğum yaptım doğumdan sonra odemim inmeye başladıkça kaşıntım geçti kullandığım hiçbir ilaç etki etmiyordu hergun hastanedeydim serum takiliyordu bir tek o zaman uyuyabiliyordum çok zor Allah yardımcın olsun inşallah bir çözüm bulursun ben bulamamıştım