Sa1908 benim ablamda en lüks özel hastanede girdi detayliya doktoru bakınca bebek engelli dedi😊 Ablam herşey Rabbimden gelir raziyim dedi ama pekte güvenmedi doktorlar yanılıyor gerçektende de doktor yanıldı bebek doğdu maşallah nasıl güzel sağlıklı hic oc bir sıkıntısı yok baktirdilar su an buyudu bile fazla kafaya takma dua et veya başka doktorlara git