BoyGirlAnnesi hilal2022 38+2 gelesi yok kendimi çok yorgun bitkin ve aşırı ağırlaşmış hissediyorum yatakta dönerken ve kalkarken resmen savaş veriyorum artık
Meryocuk hilal2022 38+4 oldum tık yok 🫠 Doktor en geç 5 temmuza kadar doğurursun dedi. Perşembe nst ye girdim haftaya kadar doğurmazsan gel ultrasonla nst bakalım dedi 😂😂
Merve_tna Meryocuk ay ikimizin günleride aynı ☺️ Bende salı günün bekliyorum 39 hafta olucak inşallah doğarlar artık
hilal2022 Valla aynıyız hepimiz 39 olcak nerdeyse arada kasılmalar ve adet ağrısı gibi ağrı olup geçiyor ama yok yani duruyor 😂
hilal2022 BenEsra kasılmalarım evet oluyor tahim yumuşaması falanda var bende az biseyde açıklık var ama kanala girmedi henüz
Meryocuk Merve_tna Ay inşallah hem korkuyorum hemde bir an önce doğsun istiyorum 😅 Bakalım hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza alalım inşallah canım