Suheda09 Tcher123 ben ilk yaptirdimda sıkışık olmam gerekiyodu ama ama 3kez yaptırdım merkez sıkışık olmaya gerek yok dedi ve cok şükür tuttu tesadüf mü bilmiyorum merkezden merkeze degisiyo
12siradanbiri Tcher123 ben geçen gunler de oldum aşılama doktora sordum cok sıkışık olmana gerek yok dedi . Ama sen yine de çok sıkışık olmasada idrarın varken git , katater de rahat giriyormuş o zaman
Gaye_zeliha Evet ben yaptırmıştım bana gelmeden 2 lt su iç demişti bı keresinde içmemiştim yani sıkışık değildim anlayıp kızmışlardı
Tcher123 Gaye_zeliha Ben de herkeste denk geldim idrara sıkışık olmak gerekiyormus da benim doktorum diğer hastalarına sıkışık olmaya gerek yok demiş fakat ben postlarda hep sıkışık olarak yapıldığını gordum ne yapsam bilemedim 🙄
durumom2022 Bana sıkışık ol dedi yapan dr ve tuttu alakası var mı nasip mi bilmiyorum 🤷♀️ ilkinde yapan dr birşey dememişti ve o tutmadı sıkışık değildim onda
Tcher123 durumom2022 benim doktorum sıkışık olmaya gerek yok demiş ama çok gerildim napcam bilemiyorum 😶
Kubra1235 12siradanbiri kızlar sıkışık olma durumunun aşılamanın kendisiyle ilgili bir durumu yok yani tutup tutmamasiyla. sadece ultrasonla bakarken doktora kolaylık olması için sıkışık istiyorlar