MERVE_KRKMAZ63 Merhaba hanımlar 21+3 haftalıgim bu akşam karnımın altına öyle bir sancı girdiki hala çekiyorum o sanciyi kibirdayamiyorum resmen çok kötü bir sancı sizlerde de oluyormu yada oldumu???
Gulsumcavdar MERVE_KRKMAZ63 33 haftalığım arada oluyor ama sürekli değil benim ki vurup geçiyor sadece
Fatmaugurdoku MERVE_KRKMAZ63 gaz sıkışması olmuş olabilir insanın midesi bulanıyor ve kipirdayamiyo acayip bı ağrı oluyo bıçak saplanmasi gibi masaj yapın tuvalete gitmeyi deneyin biraz yüz üstü uzanın