Mormenekse234 Merhaba kızlar. Merak ediyorum doğum sancısı nasıl bir sancı yaşayanlar tarif edebilir mi 🤭 35. Haftamdayim her ağrı girdiğinde telaslaniyorum. Mesela şuan belimden kasiklarima doğru kramp gibi ağrılar var. Doğum sancısı böyle bişey değildir heralde
Gamzeates Mormenekse234 birsz önce acilden geliyorum 34+6 haftalığım belimden yanlarımdan kasıklarıma doğru ağrı girip cıkıyordu bebekte zsten kanal da akşsm dayanamadım acile gittim nst sancı cıktı bir hafta en geç 10 güne doğum olur dedi doktor sancıma bişey yapamadı eve gönderdi biraz kesiliyor gibi ama unutturmuyor
Mormenekse234 Gamzeates adet snacisi gibi bı sancı mi. Ara ara ağrılar giriyor ama normal bı durum sanırım. Rabbim sizede kolaylık versin. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Gamzeates Mormenekse234 evet ama farklı bir ağrı anlayabiliyorsunuz rabbim sizin de yardımcınız olsun