RaYaRY 35+0 dım hareket azlığı oldugu için hastaneye yatırıldım hatta bugun taburcu oldum 5 gün kaldım 35+5 im yanı suan erken sığınılır dıye cıger gelıstırıcı vurdu bu haftada bıle düşün cunku bebek 38 haftada kendını tamamlarmış ama Dun hastanede sunada sahıt oldum bayan 35+5 di proteın kaçağı olduğu ıcın doğuma alınmak zorunda kaldı alındıda ama bebegı kuveze gırmedı dırek anne yanındaydı yanılmıyorsam 2800 kılo cıvarlarındaydı yanı bıraz bebeğe göre degısıyo sanırım