tugbacetin48 Nst’de sancısı çıkıp da hissetmeyen var mı ? Benim sancim varmış ben hissetmedim hemşire sancın var hissediyor musun dedi hayır dedim
Ela7400 tugbacetin48 çok normal canım acı eşiğin yüksek demekki benim bir arkadaşım da da öyle oldu hatta ardına doğum yaptı 39. Haftasının ortaların da ilkinde de çok az hissetmiş hatta ebe nasıl olur da bu sancıları hissetmezsin demiş 2 çocuğun da çok hissetmemis
Bsra0681 tugbacetin48 benimde ilk oğlum da 34.haftada sancım çıkmıştı ama ben hiç bişey hissetmedim doktor sancın var yatış yap demişti 3 gün sonrada doğum yaptım.
Ballmom22 40+3 dün nstde sancım çıktı hiç hissetmiyordum alttan muayene oldum bir cm açılmam vardı bekliyorum şuan ☺️