Annesininportakali53 b_senell33 ilk hamileligim 17. Haftafayim Rabbım inşallah o zamanları gösterir bende düşünüyorum ama nedense hiç korkmuyorum Rabbım o gücü verir🥰🤲
Melekanne2606 b_senell33 Ben sezeryan oldum ilk gebeliğimde hiç korkulacak birşey yok sadece ona kavuşacağın anı düşün doğum korkutmasın seni İnan onu kucağına alınca ağrını sızını bile hissetmiyorsun ♥️
Eminecak 39+5 gelmek bilmeyen bir ogluşum var nasıl gelse diye kara kara düşünüyoruz artık heyecani falan kalmadı 😊
Aycabatu Korkma değilde heyecan sarıyor içim kıpır kıpır oluyor evladımı kucağıma almak istiyorum artık 🥰❤️