Ebru5553 Aysnrfth canım ben çatlak olmaması için acı badem sütü ve Gliserin kullanıyorum 27+5 şuan çatlağım yok
Cigdemm1 Aysnrfth nasıl başladı çaylak oluşumu bir kaç gündür fark ediyorum da karnımın alt yan kısmında kırmızımsı lekeler var o küçük küçük onlar çatlak mı sizde de öyle mi 28+2 yim bende
Soruyorumm Aysnrfth ben boombutter ve mamas babydream vücüt bakım losyonu (rossmandan aldım) kullanıyorum
KismetAlparslan Sarı kantaron , hindistan cevizi yağı , bio oil, bebek yağı dönüşümlü kullanın 34 ten selamlar 🥰
Aysnrfth Cigdemm1 canım kırmızımsı tarzda benimki de evet ilk öyle başladı ben çok ilerlemeden dur demek istiyorum o yüzden araştırıyorum
Cigdemm1 Aysnrfth o zaman bende çatlamaya başladım kaç hafatdır düzenli çatlak yağ ve kremi kullanamamıştım 😢
Aysnrfth Cigdemm1 düzenli kullanmakta fayda var canım bende araştırıyorum biraz geç kaldım ama zararın neresinden dönersen kardır:)