edis22
Doktorum en geç 5 temmuza kadar doğum yapacağımı söyledi 20 sinden sonra hazırlıklı ol dedi şuan hala tık yok 😂 38+4 üm neyse ben herşeyi tamamladım hastane çantamın içine kattıklarım
-10 lu yenidoğan hastane seti
-Fotoğraf çekimi için özel yaptırdığım tulum şapka eldiven ve ayakkabı 🫠
-bir pijama ve üst normal bir takım gibi düşünün
-bir tane zıbın ve bir içlik
-8 adet mendil
-10 adet baby me yenidoğan bez ,sleppy ıslak mendil emzik ,ufak biberon,pudra,bebek silme bezi
-nohut battaniye
-iki tane müslin ,mavi yazma
-ve son olarak kundak
-kapı süsü, takı yastığı, magnetler, Meryem ana otu
KENDİM İÇİN ;
-Bir takım dantelli , ceketli siyah pijama takımı
-Bir takım altlı üstlü kısa kollu lacivert pijama takımı
-emzirme sütyeni
-depend lohusa külodu M beden
-lohusa pedi baby me, göğüs pedi
-iki adet iç çamaşırı ve bir tane tişört
-havlu
-rulo peçete
-kapalı olduğum için bir adet yazma
-terlik
Benim kattıklarım bu kadar şuan için bir eksiğim yok aklıma geldikçe katmaya devam edicem ama yeterli diye düşünüyorum 💗🙏