Minikmucizem4490 bende de var maalesef ☹️ 24. haftada başladı. yürüdükçe ağrım çoğalıyor, yatakta dönerken sanki oraya bıçak saplıyorlar. inanılmaz derece ağrım oluyor. velhasıl kelam; doktor normal diyor bu duruma çocuk taşıyorsunuz her şeyi dert etmeyin dedi 🤭🙄 kimisi mineral eksikliğinden kaynaklandığını söylüyor ben pek inanmıyorum her gün mineral kaynaklı içecekler tüketiyorum. ağrı aynı yani