selam herkese 12 haftalık gebeyım dun kanmam oldu epey , doktor bebeğın eşıgının aşagıya indini soyledı buyucddn kana gerceklesıyor sadece yatak ishatı etmemem ve harket emem gerektını soyledı , allah kımseye gostermesın ama aranızda budurumu yaşayan yada bunula ılgılı önerınız varmı yada bebeyime zaraverımı gelışimine ?