berilzumrut511 Sizinde karnınızdan çıt sesi geliyor mu ya benim günde 2 kere falan geliyor özellikle bebeğim hareket ederken çok tuhaf 🤣🤣 eklem sesiymiş galiba
Hilal-95 berilzumrut511 bende de olmustu ben resmen kala kalmıstım allaahım dedım noluyo resmen kemik sesiydi bebeklerin eklem yerlerinde cıkan sesler oluyormus 1 kez olmustı sadece
Elanurcalboga berilzumrut511 panik yapacak birşey değil bendende geliyor 32-33 haftalıkken başladı ilk duyduğumda çok korkmuştum şuan 36yız doktoruma sordum eğer ağrın varsa gel dedi ama sarece çıtlama sesiyse önemli değil eklem sesleri diye açıklama yaptı
ed1112 berilzumrut511 benim de son 2 3 gündür bebek hareket ettikçe geliyor 28 haftalığım evet biraz korkunç ama sanırım normalmiş 😂 çok ince çıt diye bir ses 😂
Oznur1_23 Çıt sesi nerdeb geliyor biraz garip olacak ama benim makattan geliyor asagima çok baskı yapıyor
Prensannesi_54 Bende de oldu iki kere dün ve bugün duydum internetten baktığımda iki şey okudum bebişin eklem kemiklerinin sesi yazıyordu bir diyeride annede oluşan çatlakların sesiymiş ne kadar doğru bilemem ama öyle yazıyordu bizde 33+2 olduk
berilzumrut511 Prensannesi_54 bir doktor açıklama yapmıştı çatlaklar birden bomba gibi çatlamadığı için zamanla olduğu için çatlak sesi olması imkansız gibi ama bebek eklem sesi olma olasılığı yüksek benden sık geliyo ya günde 2 kere falan
Prensannesi_54 berilzumrut511 doğrudur ben internette öyle okumuştum doğruluk payı varmı bilmiyorum zaten