Hatice213 Anne Adayları merhaba ben 4 haftalık hamileyim doktora gittiğimde bebek çok küçük olduğu için hazneye yerleşiyormuş ama gebelik hormonum da çok güzel çıktı pazartesi keseye bakılıcak kötü birşey çıkmaz demi bilgisi olanlar yazabilir mi rica etsem
Gayecik Hatice213 çıkmaz korkmayın daha 1 aylık çok normal kese 6 ve ya 8. Haftada gözükür zaten endişe etmeyin ♥️
SeydaYvz Hatice213 Hatice213 bende 6 haftalık gebeyim hatta geç döllenme olmus bende cumartesi gittim alttan bakıldı 2mm yazıyodu ultrason fotoğrafında altta sağda 3 gün sonra sürekli gidiceğim doktora gittim yine küçük olduğu için alttan bakıldı 4mm gösteriyodu bakalım çarsamba günü kalp sesi duymaya gidicez insallah🙏🏼
Hande_tn Benimde 5+2 bugün gittim doktora vajinal ultrasonla 4 mm çıktı kese iyi mi kötü bilemedim haftaya kontrole gidicem doktor dedi kalp atışı duyamayabiliriz kese büyür anca dedi 🤷🏻♀️