Ben normalde acı çok yiyemeyen yeyince tuvalette ağlayan biriyim, canım çok acı biber turşusu istedi arada bi canım isterdi öncedende iki tane yerdim en fazla, dolapta bulunca yemeğin yanına öyle bi yemişim ki 10-15 tane vardı tabakta ne ara bitttiğini anlayamadım aslında yemek ve ekmekle birlikte yedim, tuvaleti saymıyorum o beklenen sonuç ama dünden beri karnımın içi yanıyor bebeğime acı mı çektiriyorum şuan nolur öyle şey olmaz deyin normalde de çok hareketli şimdide çok hareketli karnımın yanması hariç tek fark ayağını göbeğimden hemen çekmiyor tekme değil yani yaslıyor kaydırıyor biraz