Aminekubra bizim de aynı şekilde parlaklık gördüğü için gittik baktırdık bakan doktor önemsemedi bile 8 hamilelikten 1 inde görülüyor, ilerleyen zamanlarda da geçiyor dedi, bu hafta tekrar baktı kendi doktorum(30+3) de bişey görmüyorum, geçmiş dedi sıkıntı etme yani canım geçer inşallah ❤☺