eliffandrrc preklemsi oluyor tansiyon aniden tavan 22ye 28le acil ameliyatla aldılar en küçüğü ilk kızımda andiden sancı ile normal doğdu verilmiş sadakam varmış cahillik işte ben sancım var dedim ev halkı normal gelir geçer der doğum ne. Bilmiyomki tabi birden aniden bı sancı onunla doğdu sisdim ama çok sisdim birde demedik bu albüm neyse geldi gecdi bacım uzun hikaye yani anlayacagin 3gebelik 3de erken sebeb anı yüksek tansiyon