Sinemmmonurr 39+4 teyim. Bugün sabah doktor kontrolüm vardı normal doğum istediğim için doktorum bir kaç gün daha bekleyelim dedi. Ama 1-2 saattir akıntıyla birlikte kahverengi lekeler geliyor karnımda agrıypr sizce doğum belirtisi mi
Birkuzucukbeklerken Sinemmmonurr dakika tut canim duzenli mi sancin azalma oluyor mu bunlara dikkat et duzenli bi sekilde sanci sürende azalma oluyorsa hastaneye git