Yesilim23 kalmıştı sezaryandan 6 ay sonra spor yapılabiliyor ben o evreye geçemeden hamile kaldım tekrar ama bence bi kaç sporla geçer diye düşünüyorum inşallah😂bide kesinlikle korse falan takmak lazım çok pişmanım en azımdan korse toparlıyor benimki direk bımgıl bıngıl kaldı şuan hamileyim 1 ay somra doğumum var ama bildiğiniz su gibi oynuyor karnım böyle bişey yok ya