hayallliiim canım iğne ile alakası yok kanamanın. Benim tam 8 haftam kanamalı geçti, anlatılır gibi değil parçalı bir kanama ve çocuk bezleriyle gezdim. Günde 2 tane progestan iğne, 3 günde bir de pluton depot vuruluyordum. Kesenin çevresi kanama alanı olmuştu. Bütün doktorlar bebek düşer dediler. Bu progestan iğne rahim duvarını kalınlaştırıp kesenin tutunmasını sağlıyor. Kanama ile alakası yok