BusraSalli evet o haftalarda bendede olıyordu şuan 29+4üm bebiş büyüdükçe içerden çıksın istiyorum Elini gördüm ultrasonda sallıyordu Allahım o eller gelse de öpsem diye dua ettim 🙃 yaaani bu bebiş öyle veya böyle çıkacak içerden korkunun ecele faydası yok önemli olan güzel ve sağlıklı bi doğum olması için dua etmek 🫶🏻 Zaten normal doğumda olsa sezaryen de olsa onu kucağına alma isteğinden dolayı herşeye dayanabilirsin inan eşim diyor ki KORKMA SEN KENDİNİ DOKTORUNA BIRAK ONLAR HALLEDER 😂😂😂