Tubasu Merhaba ben 9 hafta hamıleyim sol bacım hiç tutmuyor yürüyemiyorum bile doktora gittiğimde bel fıtığı kas spazmı dedi bunu yasıyan var mı varsa ne iyi gelir bilen var mı