Kızlar 2.5 yıldır korunmuyorum hiç hamile kalmadım şimdiye kadar bir sorun yoktu ama kaşık agrisi sikayetiyle hastaneye gidince sağ yumurtaliginda kist var ve yumurtaligin rahmine yapismis buda tuplerinide tikamis olabilir dedi adet olunca doğum kontrol hali kullanmaya başlıcam bir durumu yaşayıp sağlıkla atlatan ve hamile kalan varmı