Kızlar ikizlerle yolu yariladik az bişey kaldı benim için zor ama güzel geçen günler. Bı an önce sağlıklı bı şekilde kucağıma almak istiyorum bı yandada bu son hamileliğim bitmesin istemiyorum siz neler hisediyonuz. Çok duygusal lim bitsin bı an kucağıma almak istiyorum ama bitiyor diyede uzulmuyor değilim bı kızım var ikizlerime birlikte üç tane oluyor yeter artık bu zamanda üc çocuk ve bidaha yasamacagim hamilelik duygusu beni üzüyor sin hamileliği olup böyle şeyler hisseden varmi