Kesinlikle geçiyor kızlar sizi çok iyi anlıyorum bende bebis istememe rağmen hamile olduğumu ilk öğrendiğim 3-4 ay öyle geçti. Biraz da eşimin ailesinden yana sıkıntılarım var oda tetikledi tabii. Ama namaz ve kuran ipine sımsıkı sarıldım hergün hergece devamlı kalktım kendim için bebegim icin çok dua ettim rabbim gerçekten yardım ediyor. Kılabilirseniz kesinlikle teheccüd namazı kılın hem bebisinizin geleceği için de bol bol dua edersiniz. Ama göreceksiniz ki hepsi geçiyor sakın namaz kılmaktan ve dua etmekten vazgeçmeyin Allah zayi etmiyor..❤️