Beybiannesi 31 haftalık hamileyim 4 5 den beri kalçamda ağrı kramp var geçmiyor vitaminim vardı onuda kullandım ama geçirmedi hareket ederken çok acıyor neden olabilir kızlar? ☹️
Ayss01 Beybiannesi ben 1 haftadan fazla çektim o acıyı. Ayağa kalkamıyorsun sanki biran bıçak saplanıyor gibi çok kötü şuan hafifledi. 33 haftalığim bende
Sehergok Beybiannesi normal olduğunu söyledi doktorum yan yatip bacak arama yastık koyuyorum rahatlıyorum yoksa resmen topalliyorum yururken
Yerfistiklarininannesi Beybiannesi siyatik ağrılar çok normal ben bazen uzandigim yerden kalkamiyorum yürüyemiyorum ara ara geçiyo sonra tekrar gecen muayene masasindan kalkamadim esim kaldirdi aglayacaktim bol maden suyu için
Beybiannesi Ayss01 peki bu sırada bebisin hareketlerini nerde hissediyordun ben kasıklarımda hissediyorum. Ve uyandım hala geçmemiş kalçam
Beybiannesi Sehergok peki bu sırada bebisin hareketlerini nerde hissediyordun ben kasıklarımda hissediyorum
Beybiannesi Sehergok öyle düşününce tabi güzel ama acılarda kolay geçmiyor 🤦 ama şükür sağlıklı bebişlerimiz Allah’tan 🙏
Bebeto2 Benim zaten öyle ağrılarım vardı şuan daha fena oluyorum 34 haftaya girdim bugun kalça krmiklerim sanki kırıldı kırılacak gibi hissediyorum ama doktor normal dedi doğuma hazırlanıyormuş vücut sanırım açılmaya başlıyor kalça