Cakmaafrodit Pazartesi salı ciğer geliştirici vurundum ağrım epey arttı birde mide ekşimem başladı, acaba farklı bir durum mu var yoksa vurunan herkes aynı şeyi mi yaşıyor?
Bebekdelisi Cakmaafrodit ben vuruldum cok yan etki yasadım yüzde kızarma kaşınma ağız kuruması mıde yanması tansıyonda oynama bebek hareketı azalma hepsınde iğnedendi geçti gitti 🤲🏻
Cakmaafrodit makbule17 ne güzel bende doğum ağrısı gibi ağrılar oluştu 3 gecedir uyuyamıyorum uyusam bile ağrıyla kalkıyorum
Cakmaafrodit Bebekdelisi bugün doktora gittim ağrılarım durmadkğı için doktorda ilaçlarımın dozunu yükseltti olmadı gel yatış yapalım dedi bende sona gelirsem kesin yatarım hocam ama erken daha dedim hayırlısı olsun inşallah benimki artık doğum kasılması gibi başladı ilaçları yükselttik çünkü daha çok erken
Ormanmeyveli Cakmaafrodit maşallah uzun zamandır yoktunuz sanki🥰 Bu kasılmaları bizde yaşıyoruz malesef ama düzensiz olduğu için biraz rahatım günde 1 2 kez oluyor 28. Hafta
Cakmaafrodit Aydogdu2 26+3 de ciger geliştirici vurduğumuz için haraket hiç hissetmiyorum kuzu bugünde kasılma oluyor diye kontrole gittim kalp atışı varmış ve haraket azalması yaparmış özellikle doktora belirttim oda öyle söyledi
Bebekdelisi Aydogdu2 3 gün sonra tam anlamıyla düzeldi korkma sakın hatta gece boyle ufak tıkırdar bebek ama cılız yine korkma
Cakmaafrodit Ormanmeyveli evet 😅 burada fazla takılınca psikolojim bozuluyor hem eşe ve hamileliği bakış açım değişiyor o yüzden girmiyordum pek 🤣 ya aslında bende kasılmayı takmam ama erken doğum riskim var doktor baştan beri söylüyor rahim ağzı genişliği var ikiz diye serklaj yapmadı şimdide erken doğarlarsa 1 kilolar ne kadar almak istemesemde alırım diyor o yüzden ilaçları yükselttik geçmedi yatış yapacağımdiyor bende şaşırdım bu işe vallahi
Aydogdu2 Bebekdelisi 1 hafta oldu ama hala öyle çok sert degil hareketleri kontrolde gittim hersey normal ama aklıma takiliyor
Cakmaafrodit Bebekdelisi 15 dk net buluyor ağrı geldiği zaman ama düzensiz ağrı ve sürekli olduğunu hissediyorum tam olarak takip etmedim ama 3 saatte bir gibii
Cakmaafrodit Bebekdelisi inşallah görürüm bende o zamanları rabbim herkesinkini sağ salim kucağına almayı nasip etsin
Bebekdelisi Cakmaafrodit 10 dk bir yada 15 dk bıre ınmeden arama dedı dr bana şakasına tabı ama o sekılde olursa sıkıntı dedj
Bebekdelisi Aydogdu2 yok canım o zaman etkisi degıldır yokundaysa korkma her bebek cok sert tekmeler atmaz büyüdükçe