yeliz0707 ben hamile oldugumu bilmedigim için 4. haftada boyatmış bulundum🥵 ama diplere deydirmedim tesellim o doktorumda bi sorun olmaz dedi şu an gelişimi iyi çok şükür
Heyla Halime90 doktorum bitkisel boya diye bir şey yok içeriği onların da temiz değil diyerek izin vermiyor hiç bir şekilde
[silindi] Halime90 boya işinin organiği bitkiseli yok amonyak ve resorsinol içerenler daha zararlı ama çok beyazı olmayanların boyatmasına gerek yok cidden. İyi düşünmüşsünüz 👍🏼
ada58 Halime90 13. haftadan sonra boyayabilirsin demişti doktorum organ gelişimini tamamlaması önemli demişti.lorealin organik boyası ile evde dip boya yapıyorum.zorunluluktan boyuyorum seçeneğim olsa boyamam elbette
rizelipek İlk 3 ay boyatmadım evet zararlı tabiki ama sonrasında 3 kez falan boyadım ama maske taktım kendim boyadığım için banyoda ama kokuya maruz kalmadım şimdi de doğuma 3 hafta kala boyucam 😂
Halime90 [silindi] tabi ki birde bebeğin sağlığı için kndınden ödün verebilir insan çok önemli bir durum değil ☺️
Selencnbz Halime90 bana 4. Aydan sonra boyatılabilir dendi ama boyatmadım. Sonuçta saç derim bile yanıyor kimyasaldan kesin zararı vardır. Hatta gebe okulunda değil saç boyası oje bile acayip zararlı demişti eğitim görevlisi. Makyaj vs hepsi. İnşallah doğumdan sonra bakıma gireceğim. :)
gamzecee Halime90 ben boyatacaktım doğumuma 1 hafta kaldı çok beyazım var foto çekiminde çirkin durmasın diye düşün kuaför bulamadım hepsi ben boyayıp vebal alamam şimdi birde bebeğin büyük 2 kişiye bişey olmaz belli size olur felan dediler bende sonradan vazgeçtim
Msfidash Halime90 ilk 3 ay olmaz, sonrasi organik olanlar olur diyorlar ama boyalar gerçekden organikmi bilen yok😏