mehtap_28 Kızlar 7 aylık hamileyim bebek bezi alacağım prima 0 beden mi yoksa 1 numara mı almalıyım yeni doğan için
tugbadugan0000 eeeqq Bssrrr dogum yaptiktan sonra yarim saatte bi kalk yuru bikac adım at canım uzun sure yatinca ve kalkinca daha çok ağrın oluyo 😊 simdiden gecmis olsun sağ salim kucağına almayı nasip etsin Rabbim 💝
Tugbamete mehtap_28 benimki 126 lı yetmezse alırız zaten 1 paketten sonra 2 numaraya geçilir bence biri 2-5 kilo biri 3-6 kilo