Evhamlianne92 Bugun seker yuklemesi yaptim, bir tik (sinirdan 1-2 birin yuksek) fazla cikti ama dun forumda birinde yukleme sonrasi bebek kalbinde durma vs gormustum. Yaptiran, yuksek cikan, olumlu, olumsuz komplikasyon yasayan var mi aranizda?
AlmiraAnnesi Evhamlianne92 bende bugün yaptırdım baş dönmem vs bulantı oldu ama bebeğe herhalde zarar vermez yani zararı varsa neden yapılsın ki ?
Derya Evhamlianne92 ben 2 kere yaptırdım 50 ve 75 olmak üzere farklı hastanelere gidiyordum çünkü hiç bir komplikasyon olmadı zaten bu esnada yanınızda hemşire doktor vs birisi olduğu için izlem altında yapıyorsunuz bir kişide oldu diye herkes de olmuyor 🤷♀️
Yildiz028 Evhamlianne92 ben ilk gebeligimde yaptirmAdim. Simdi yeni gebeyim o haftaya gelirsek yine yaptirmayi dusunmuyorum cevremde olumsuz seyler gorunce yaptirmak istemedm teyzem ebe hemsire yapalim dedi ben istemiyorum dedim.
Evhamlianne92 AlmiraAnnesi dogru bulanti bende de oldu doktorumuz yaptirmami onerdi esim(doktor) zaten yaptir dedi arkadasim(kadin dogumcu) sacmalama tabii ki de yaptir dedi kestirdi atti bilmiyorum annelik iste her ihtimal korkutuyor.