Fatmasnny fatma2344 eğer hala almadıysan İnstagram da mühendisinoğlu diye bir sayfa var onu takip et derim. Bugün bebek bezlerini araştırmaya başladı. Bende merakla bekliyorum
Gizemturan fatma2344 benm kızım erken doğduğu için hastanede şunda burda sleepy kullanıyokar ve çok memnunlar daha önceden prima ve molfix kullanmışlar bebeklerde hep pişik yapmış bende eve baby me almıştım ama sleeppy almayı düşünüyorum şuanda
Tugbamete fatma2344 ben 40 ı çıkana kadar prima premium care daha sonra sleepy kullanmayı düşünüyorum ama bakalım 🤔