kahvesever__ Nur5 masaj yaptın mı canım mama yiyor sa ondan da kabız olur demişti doktorum benim oğlumda da çok vardı şükür 🙏 özdük sorunu
Derya Nur5 karnına saat yönündemasajlar yapın ve dizlerinden tutum ittirin bacakları bunu günde defalarca her boş kaldığınızda bebeğinize 10-15 tekrar şeklinde yapın hem bağırsaklarını hareketlendiriyor kaka yapıyor hemde gazını çıkartıyor 🌸
Seymoshh Nur5 ne kadar sürede yapmıyor acaba benim oğlumda öyleydi dr 7-8 güne kadar yapamaması normal bu aylarda hızlı kilo alımı oluyor hazımsızlık olabilir demişti ben masaj yapıyordum bol bol vakti gelince yapıyordu 4 gün bazen 5.günde yaptığı oluyordu
Meryem3k Nur5 benim kızım da 3 aydan 7ay kabiz oldu mama yapıyordu ek gıdaya geçtik biraz düzeldi sonra yine oldu ben karnını zeytin yağıyla yagladim masaj yaptım birde ılık tutuyordum onun faydasını görmüştüm ilaç fitil şurup onların hiç faydasını görmedim