Kızlar belki bilen vardır diye sorayım dedim🙏🏻 Döküm tavada kızartma yaptım. Daha sonra annem bilmediği için tavaya yağ sökücü falan sıkıp bırakmış 2 saatten fazla öyle kaldı. Döküm tavalar deterjanı falan içine çekiyor bilenler bilir hatta kullanması o yüzden zor temizliği falan. Ben tertemiz yıkadım ama içim rahat etmedi. İçindeki kimyasalı deterjanı çıkartması için ne yapabilirim acaba ? Tekrar kullanmaya korkuyorum şuan 🤦🏻♀️🤦🏻♀️