zamloss123 2 hafta önce sezeryan doğum yaptım oksapar yazmış doktor 10 lu kullandım bitti tekrar yazdırmama gerek var mı bir de bunu herkese veriyorlar mı yoksa bende pıhtılaşma gördüler de o yüzden mi verdiler