Xhal Merhaba herkese, gebelik için zayıflamak istiyorum kilom var 83, zayıflama önerileriniz var mı , kilo alma sebebim sadece çikolata bağımlısıyım , yemek yememeye dayanabilirim ama tatlı krizlerim var
nurcanqx Yemeden kilo veremezsiniz ama şekeri tamamen bırakmalısınız kendinize beslenme düzeni kurun sabah kahvaltıda bol yeşillik haşlanmış yumurta domates zeytin peynir salatalık yiyin ara öğün mutlaka yapın ve yeşil çay için çok güzel ödem atıyor pilav makarna kesinlikle bırakın akşam sebze yiyin ben öyle zayıfladım ve bol bol yürüyüş yaptım 62den 54 e düştüm ve hamile kalmışım