Sumsummi Merhaba canim, bende benzer bir konu actim soyle ki ben bugun yaptirdim. Doktorum, arkadasim (kadin dogumcu) esim(doktor) vs yaptirmami eger yaptirmazsam asil gizli kapakli bir seker varsa bebegin organlarini etkileyecegini soylediler. Iyi mi ettim kotu mu bilmiyorum ki birisi bebeginin duran kalbini bu teste yormustu. Anlayacagin ben yaptirdim gerginim ama annelik bu bence keseyi gorene kadar dis gebelik korkusu keseyi gorursun bos gebelik korkusu bebegi gorursun kalp korkusu derken hareketleri hissedene kadar yasiyor mu korkusu sanirim her ihtimal olasilik bizi dusunduruyor.