Benim tokluk şekerim 80 i geçmiyordu düşük kabul ediliyor normalde. Yükleme yaptırdım çünkü bebeğim 1 hafta önden gidiyordu. Yükleme yapınca aşırı şaşırdım çünkü 200 leri gördüm. Yani sizin kahvaltıda aldığınız şeker miktarı ölçüm için yeterli değil maalesef çünkü şeker yüklemesinde verilen içecek saf şeker içeriyor. Mesela şuan gebelik şekerim var ama kan versem tokluk düşük çıkar çünkü diyet yapıyorum. Gebelik şekerinde ölçüt kesinlikle açlık tokluk kan baktırmak değil. Su fazlalığı da şeker için çok önemli belirti ama %100 değil. Ama eğer şekeriniz varsa tokluk baktırdım diye rahat davranırsanız bebeğinizde bir sürü olumsuz durum olabilir. 30. Haftaya kadar bu şeker testini yapıyorlar. Bir şansınızı deneyin eğer bu haftaları geçtiyseniz artık bir cihaz alıp diyetle devam edin.