Ozgeseker sen korkmadigin sürece , kendi kendine endişe yaratmadığın sürece herşey yolundadir. Bu şu şekilde düşün bebeğin aslında bedenen seninle bağı olduğu halde duygusal olarakta bağ kuruyor devamlı olarak ona seni seviyorum de kendini daha fazla hissettirmeye başlayacak . Bir süre sonra senin her sevgine karşılık verecek hareketlerde edecek bazen o hareketlerin ağrıları da olacak ama sen ağrıdan çok sana verdiği tepkiye sevineceksin ☺️