3babymom cisem30 aynen sezeryan yerim acıyo ve ani bir gulmede hapsirmada faln da oluyor nefesim kesiliyor
Pirayeee cisem30 23. Haftamdaym. Normalde ayakta kalınca oluyordu da bugün bayağı kötü ağrım var zor yürüyorum yani, normal heralde. Uzun yürüyüş yapılmamalı aslnda
cisem30 3babymom acilma galan olmuyrdur ins rahmimde agri bende pek olmadi cnku bire bebek bazen kuvvetli hareket ednce mKata vuruyr baski
cisem30 Birminikcivciv karnim yururken ayakta sert ama gevseyip kasildigini bilmyrum hsstmedm hep ayni yani sizin
Pirayeee Birminikcivciv evet bebek bir yerde birikiyor normal o ilerleyen haftalarda daha çok hissedeceğz
Merve0092 Bendede çok ağrı oluyor 25. Haftamdayım sağ tarafımda 2.5 cm ilk kist varmış doğumda gider dediler öksurup hapşırırken de zaman zaman ağrım oluyor doktora söyledim normal dedi
Snmdrm Haftam ve şuan benım sağ kasığım ve aşagıya dogru bacagıma agrı var sımdı geldim işten de işlerm var yapmıyorum o derece normal ozaman 😞
Cakmaafrodit Kuzu makata ağrı vuruyorsa dinlemekte fayda var benimde öyle oluyor ikiz gerçi ama dinlenince geçiyor