Bebekdelisi Sehrbnon122 dogru canım 18/19 daha net olur ama başlamıştır artık isimler düşündünmü bende 8 H girdim ama progestan hap Verdi cok kötü oldum
Sehrbnon122 Bebekdelisi kızıma masal ismini düşünüyorum oğluma da eşim Hamit aras ismini düşünüyor abisinin ismini bende kendisinin abisini cok sevdiğim için onayladım bakalım saglıkla gelsinler de
Bebekdelisi Sehrbnon122 oy saglıkla gelsinler inşallah adıyla yaşasın ikiside güzel canım hele masal 🌸 bakalım bızım be olacak yol uzun
Sehrbnon122 Bebekdelisi yaaa saglıklı olsunlarda isim kolay Rabbim sağ salim kucagımıza almayı nasip etsin senin nasıl gidiyor
Bebekdelisi Sehrbnon122 amin cnm iyi gidiyor ilaçları kesmeye başladık yavaştan midem cok kötü baya ilaç verdı bakalım canım ınsallah bızde ilerleriz
selinn35 Nzl38 bebeklerimi kürtajla aldılar cok yuksek riskli bir gebelik oldugunu bebekleri acilen almaları gerektiklerini söylediler
Ysmn5836 Nzl38 tek yumurta ikiziyiz ogluslarimla minnaklarim şuan tamm 21+3 haftalık sağ saglim kucağımıza alislriz insallh
Gny18 Ysmn5836 gündüz uyumazsam gece çok rahat uyuyorum canım uykumda bi sıkıntı yok ama bazen yürüdüğüm zaman soldaki bebem vajinaya doğru acayip baskı yapıyor tek sıkıntım bu. Şimdilik çok güzel ilerliyor gebeliğim 🤲🏻
Srpeng İkiz illa erken dogucak diye bisey yok gozunuzu korkutmayin etrafta solenenlere kulak asmayin 34.haftam bitiyor gayette saglikli ilerliyoruz cok sukur doktorum da 38 de aliriz diyor
Ssylg1212 35+5 tek yumurta ikizlerilerine hamileyim perşembe günü sezeryanla alınacaklar çok riskli bir gebelik geçirdim açıkçası bugünleri görmeyi ummuyordum sağlıkla doğarlar inşallah
imrn_smsk Bebekdelisi Evet tek yumurta ikizi birtane plasentada oluyor çift yumurta ise ikitane ayrı kesenin içinde olur benimkilerde çift yumurtalar🥰